TUKANG CATAT MASA

TUKANG KIRA

Friday, March 4, 2011

ohh akhirnya

td g expo kerjaya kt USM Penang n byk org kt sana. chinese, indian, malay suma ada. 1 malaysia. g sana, bru la nmpk competitor kita. bru la aku rasa tercbar, ya la kn, depa suma lg gila2 pndai dri aku kot klw nk bndingkn dgn aku ni. sapa la aku tp stiap org ada kelebihan masing2 dan aku percaya rezeki org itu ada. amin

**resume yg photostet smlm abes bg hrp2 terlekat la mana**

mmg sgt ramai org n mcm2 syarikat yg ada. suma mncari org nk kerja or nk wat business. well, ia merupakan pndedahan yg sgt sesuai utk aku n aku adapt suma knwledge n information yg aku dpt dri expo ni.

kebetulan, aku rasa2 dona pon ada kt situ. brapa lama aku xjmpa dia, mau dekat 3 taun lebih kot. pas abeh ja spm, terus ilang ap lg, aku pon cntact la dia. seb bek dia pon free. wah, rindu kamu taw dona, kwn sek men ku n aku pon jmpa dia td, sgt suka!! kwn baik aku time sek men dlu hahahaha

**gelak?, npa aku gelak?**

sbb, dona ni la kwn jht aku haha aku bkn bek mana pon time skol, besala kn, zaman muda remaja hee oke, nama dona raihana, umur sama aku. dia la kwn:
  • mencuri (bkn curi yg bkn2, curi pensel org, pastu bg blik ehehe)
  • ponteng klas (sbb keja x siap, tp last2 msuk klas gak sbb tkot kna tgkap ngan pak jo**guru disiplin aku)
  • ponteng sekolah (erkk..xla slalu, kdg2 haha sbb lepak kt library kulim, bc bku hee)
  • x g amek gmbar klas (g lari toilet n wat2 xtaw, smpai2 klas ja, wat2 lupa **alamak, ada kna amek gmbr klas ke?++ berlakon ja lebeh hehe++
  • lari g summit, BM (pada org kedah n sbrang prai, mereka tau zaman2 summit ni hee)
  • rehat awal, msuk lmbt (well, klau kluar lmbat, kna brator pnjg)
  • teman mkn aku (dia mmg suka mkn mknanan yg baru2, test mknan, serah kt dia, yg jd mgs, aku hahaha)
  • teman jln2 penang (zmn skol menengah dlu, penang ja yg mampu, nek bus, ala2 tourist kata dia haish
jln2 expo tu, smbang2 ngan dia. huish, mcm2, lama kn xjmpa, mcm2 gosip la kluaq. of course, mmg xdpt lari dri gosip**pompuan la katakan** hee n dia mmg xubah cm dlu, havoc cm dlu n yg pnting sama gila cm aku jgk, mmg xbrubah!! aku syg hg taw, syg mati!!! hee

pastu mkn ais cream, yummy sedap hee pastu bergambar-gambaran**


bersama dona =)


yeay, dona tgh pilih ice cream, sedap


dona: hg amek mango, aku amek lemon, okeh?


oke, gmbar time, nk ala2 art gitu


katun tu mkn ice cream ,kata dona la hehe


mkn ice cream yg sedap








oh, rindu syg kamu, akhirnya jmpa jugak

No comments:

Post a Comment