TUKANG CATAT MASA

TUKANG KIRA

Monday, January 31, 2011

GADOH

aku xberniat nk jd kuang ajaq tp klw da melibatkan family aku sendiri, aku xle nk diam kn diri..aku syg family aku dan aku xska org ckp yg bukan2 pasal family aku


aku taw, aku muda dan x sepatotnya ckp cm tu, tp bila melibatkan family, aku xkn dan xpernah dduk diam..xperlu la aku gtw sbb n sapa aku gadoh..its too sensitive to be share..just nk meluahkan isi hati yang terpndam..geram yg amat sgt, aku rasa cm nk tumbuk ja dia tu..

hmm..agak kuat gak la aku marah dia, klw bkn mak aku yg suh aku stop, aku xtaw la apa lg yg akan kuaq dari mulut aku ni..aku pon manusia jgk..xperfect, even xpenah pon..klw aku xmsuk cmpur n xbkk mulut, mst xjd cm ni kn?


tp, dia ckp sal family aku!!mengaibkan family aku!! aku terpaksa, tu ja aku leh kata..aku xtaw la klw korg cmna react..tp, ini la aku..aku tgk muka dia pon, aku rasa cm, ee gram..seb bek aku pompuan, klw aku laki!!?? aku rasa, da abes dah dia tu..


when its come to family, aku mmg sensitive..sbb tu kot aku wat cm tu hmmm

mlm yg sgt mggeramkan aku

~out~







No comments:

Post a Comment