TUKANG CATAT MASA

TUKANG KIRA

Thursday, July 7, 2011

LIBRARY ORIENTATION

as salam
oke, baru ja tadi aku lepas buat library orientation atau dalam bahasa melayunya pengenalan kepada library. sebenarnya, students baru dah masuk dan start sem baru. jadi, library orientation ni di masukkan kedalam salah satu agenda dan program students pada hari ini. mostly, students dari jabatan perdagangan.

macam UiTM Merbok, Kedah jugak, time library orientation aku dulu-dulu. masa tu semester 1 diploma. memang tak tau apa-apa. bila staff tu terang ja kat aku, aku jadi cam rasa teruja gila. rasa macam WAUUU, OHHHH, TUDIAAA, MENARIK.hahaha well budak-budak lagi kan time tu. aku memang tak tau apa-apa pasal sistem or computer masa tu.

kami bawa dorang keliling library ni, level atas dan bawah.ada 5 kumpulan dan setiap kumpulan ada daam 20 lebih orang. semua muka innocent ja hehehe ***bayangkan macam aku dulu-dulu la***

bagus juga library orientation ni. students baru dapat kenal library dengan lebih tentang library, macam mana nak pinjam buku, kemudahan apa yang ada dan semualah. tapi nanti, dorang akan tanya jugak bila dorang datang balik library ni. tapi tak apa lah, janji diorang dapat gambaran mengenai library ni. bukan setakat pinjam buku, baca buku ja.

No comments:

Post a Comment